چه سرنوشت خوبی

فردای من میتونه زیبا شه

چه سرنوشت خوبی

فردای من میتونه زیبا شه

همین اول کاری با دروغ؟

چهارشنبه بهمن ۱۴ ۱۳۹۴، ۱۲:۳۱ ب.ظ


دیشب بابا یه مسئله ایی رو برام مطرح کردن که اصلا جای تعجب نداشت.

گفتن چند ماه پیش یه نفری اومده پیششون برا تحقیق در مورد همسر سابق. گویا رفته خواستگاری اما نمیدونیم کی شماره بابا رو بهش داده قطعا که از طرف خودشون نبوده.

طرف گفته اونی که شماره شما رو داده گفته این آدم دروغ نمیگه برا تحقیق برو پیشش.

خلاصه بابا گفتن براش همه چی رو گفتم چون اصلا دلم نمیخواست یه دختر دیگه به سرنوشت دختر خودم دچار بشه.

حالا جالبی قضیه اینجاس که به خونواده دختره گفتن اگه پسر ما چیزی تو دست و بالش نداره ماله اینکه 300میلیون مهریه همسرش رو داده!!!!!!

یعنی من 300 میلیون یه جا مهریه گرفتم!!!!!!!

خدایااااااا مگه داریم؟ مگه میشه

باورتون نمیشه دلم میخواست همون موقع بهش پیام بدم و بگم از این به بعد رفتی خواستگاری هر دروغی میخوای سرهم بکن اما در مورد من و مهریه پرداختی به من دروغ نگو.

خدا رو شکر که سندش موجوده که ما توافقی و بدون گرفتن مهریه جدا شدیم و بابا هم به طرف همینو گفته بودن که هرحرفی دارم میزنم با سند و مدرکه خواستی نشونت میدم.

اصلا یکی نیس بهش بگه اخه تو گورت کجا بود که کفنت باشه؟ تو اگه 300 میلیون پول داشتی که من مرض نداشتم دو سال خودمو معطل کنم. تو نداشتی مهریه بدی که مدام جلسات دادگاه رو عقب مینداختی.

 

نمیدونم چه حکمتی داره که هربار من میخوام ببخشمش یه اتفاقی میفته که بفهمم این آدم لایق ببخش نیست.

همین اول کار با دروغ شروع کرده مث وقتی که با دروغ اومد خواستگاری من.

بیچاره اونی که میخواد باهاش زندگی کنه. یه مرد دروغ گو نزول گیر هوس باز اما به ظاهر مذهبی.

  • عالی

نظرات (۲)

پس شاید بهتر کتاب بخرین در مورد این چیزا و رو خودتون کار کنین..
نمیدونم :(
پاسخ:
دارم میکنم اما عمق فاجعه زیاده
عزیز دلم برو پیش روانشناس..حالت رو بهتر میکنه
پاسخ:

عزیزم میدونی روانشناس چقدر هزینه ش میشه؟

من اونقدر درامد ندارم که بخوام جلسه 60 تومن یا بیشتر بدم !

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی