چه سرنوشت خوبی

فردای من میتونه زیبا شه

چه سرنوشت خوبی

فردای من میتونه زیبا شه

تشابه اسمی

چهارشنبه دی ۱۶ ۱۳۹۴، ۱۱:۳۸ ق.ظ

من هنوزم از شنیدن نامی شبیه نام اون حتی خود خود اسم اون باشه تموم تن و بدنم میلرزه.

فکر میکردم برام کارایی که میکنه بی اهمیت شده باشه تا اینکه:

امروز سر کار یه ارباب رجوع داشتیم که میخواست وام بگیره البته به اسم یه نفر دیگه. چون مسئول وام ها همکارم هس رفت سر میز کناری من صداشو درست نمیشنیدم اما وقتی گفت اسم طرف ............ هست گوشام حساس شد. حساستر وقتی شدم که فامیلشم همون بود. دیگه حسابی گوشامو تیز کردم که به نام پدر که رسید مطئن بشم خودش اما طرف اسم پدر رو واضح نگفت و موندم تو خماری. اما وقتی گفت طرف دامادم هس دیگه کل بدنم گُر گرفت(داغ شد).

مدام این پا اون پا میکردم که به یه بهونه ایی برم سر میز همکارم و فرم درخواست رو نگاه کنم. بعد از کلی بالا و پایین به بهونه بیسکوییت تعارف کردم رفتم و فرم و دید زدم نام پدر مشابه نبود.

نمیدونم چرا ولی یه نفس راحت کشیدم و اومدم سر میزم. میدونستم خبر ازدواجش مخصوصا اگه زودتر از من باشه ناراحتم میکنه اما نه تا این حد !!

  • عالی

نظرات (۱)

  • مینا بهین
  • اخی عزیزم..امیدوارم بگذره این روزا

    پاسخ:
    قطعا که میگذره 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی