چه سرنوشت خوبی

فردای من میتونه زیبا شه

چه سرنوشت خوبی

فردای من میتونه زیبا شه

چرا اینقدر گرون؟

سه شنبه دی ۱۵ ۱۳۹۴، ۰۹:۴۲ ق.ظ

میخوام برم پیش یه مشاور ولی گفته جلسه ایی ۵۰ هزار تومن.

هرجور حساب کتاب می کنم می بینم نمیتونم از پس هزینه ش بر بیام چون کل درآمدم رو بابت قسط خونه میدم. از طرفی هم به شدت نیاز به کمک دارم.

ای بمیری زندگی که هرکاری بخوایم بکنیم باید پول بدیم. چپ و راست باید پول داد. جوری شده امروز حقوق میگیری فردا هیچی تو حسابت نیس. بس که از همشو کارت به کارت کردی برا قرض و قسطایی که داری.

خدا کنه سلامتی باشه و آدم پولاشو خرج دوا و درمون نکنه.

اما دلم میخواد اینقد پول داشتم که وقتی میخواستم چیزی بخرم  یا کاری انجام بدم غصه کم اومدن و نداشتن

رو نخورم.

  • عالی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی